Kom in actie voor Stichting Ambulance Wens!

De donatiepagina van "Yanniek van Houten"

Mijn doelstelling€ 500,-

60%

€ 300,- opgehaald

Daarom doe ik mee

Mijn vader is al een paar jaar actief als vrijwilliger bij Stichting Ambulance Wens. Zijn verhalen inspireren mij ontzettend. Daarom doe ik dit jaar mee aan de 4 Mijl in Groningen om geld in te zamelen voor deze fantastische organisatie. Een organisatie die zich inzet om mensen in enorm lastige tijden toch de kans te geven om nog iets te doen wat hen en hun familie gelukkig maakt.

Recente donaties

€ 20,-

Savijanka

42 dagen geleden

Gedoneerd op deze pagina
€ 15,-

Annemarie

Heel veel succes en vooral heel veel plezier! Super dat je je inzet voor dit waardevolle doel!

42 dagen geleden

Gedoneerd op deze pagina
€ 20,-

U1110/0905

Zet hem op Yanniek!!

44 dagen geleden

Gedoneerd op deze pagina
€ 5,-

Anneke van der Wolk

Heel goed en fijn dat dit bestaat. Waardevol voor patiënt en familie.

44 dagen geleden

Gedoneerd op deze pagina
€ 50,-

Anoniem

Succes van O&O

44 dagen geleden

Gedoneerd op deze pagina
€ 15,-

Hans & Karin

Suc6!!

45 dagen geleden

Gedoneerd op deze pagina
€ 15,-

Anoniem

toitoitoi!!!

45 dagen geleden

Gedoneerd op deze pagina
€ 15,-

Tita

46 dagen geleden

Gedoneerd op deze pagina
€ 20,-

Erik Kroezen

Yanniek SUKSES Run for It

46 dagen geleden

Gedoneerd op deze pagina
€ 25,-

Chris en gris

Zet m op,

46 dagen geleden

Gedoneerd op deze pagina

Reacties


Press enter to search

suggestions :

Pages Search Results

ice cream on pages

via john smith

T
ice cream related topics

via pages

ice cream music

via pagesmix

ice cream on facebook

via facebook

Tweats on ice cream

via twitter

Circles on ice cream

via google plus